Kalender: Kommande evenemang

Återställ sökning
  • Morgonmöte 8 oktober med Tony Apeira

    tisdag 8 oktober 2024 07:00-09:00

    Scandic Anglais Tony Apeira:Brand & Reputation management AdvisorTony är en ekonomie doktor vid Stockholms universitet där han bland annat har forskat kring vikten av Brand Reputation. Ett av dessa områden berör hållbarhet och kopplingen till att bygga ett starkt och trovärdigt varumärket.Tony kommer att dela med oss bakgrunden till hans modell han utvecklat för att mäta detta inom olika företag och ge oss en hel del intressanta insikter vad det betyder för ett företags varumärkesbyggande och långsiktiga trovärdighet.
  • Morgonmöte 15 oktober Lill Bölte Systembolaget

    tisdag 15 oktober 2024 07:00-09:00

    Scandic Anglais Lill Bölte:Chef för hållbarhet och hälsa inom Systembolaget AB.Lill är en erfaren och strategisk ledare för en mer hållbar framtid, vilket är fokus på vad hon kommer att presentera för oss. Lill har en lång erfarenhet med att jobba strategisk inom olika områden internationellt för IKEA, i huvudsak i Tyskland samt IKEAs globala huvudkontor i Malmö.
  • Morgonmöte 22 oktober med

    tisdag 22 oktober 2024 07:00-09:00

    Scandic Anglais  Lismari Markgren:Brand strategy and Marketing Communication consultant. Lismari arbetar på sin egen konsultfirma Birchcreek consulting AB med fokus på lösningar inom detaljhandeln.Hon kommer att presentera hur hon för närvarande jobbar långsiktigt med att samordna Norrtäljes handelsplats med olika aktiviteter inklusive hållbarhet.Lismari har en mångårig bakgrund inom IKEA där hon jobbat med främst marknadsföring i Belgien, Frankrike, Tyskland, Sverige och Mellanöstern samt planerat IKEAs etablering in Mexiko och Chile.
  • Morgonmöte 26 november med Magnus Omstedt

    tisdag 26 november 2024 07:00-09:00

    Scandic Anglais  Magnus Omstedt:Management Partner på Tritanium Ventures med fokus på att hjälpa olika företag med olika varumärken att etablera sig och expandera i Kina och övriga Asien inom Digital Marketing. Magnus kommer att belysa vikten av långsiktiga relationer och vad som krävs för att lyckas och vad vi som svenska investerare ska tänka på för att lyckas i Kina.
Visa 1 - 4 av 4 4